Mampu Tersenyum :)
Tuesday, August 21, 2012 | 10:35 PM | 0comments
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ,

Hai ²  , Kenapa Eyna wt Title cmtuu , nak tahuu ~ ada lah jejaka hensem ni , dy minta FakeRelay dengan Eyna . Eyna pun okay jelaa kan .
tak sangka pula dy dah jatuh hati kat Eyna . k sumpah terkejut dy cakap cmtuu , malu kejap :'3 hehehe


*Actually , Eyna sebenarnya pun tatawlah nak cakap cmne . Eyna rasa Eyna pun dah jatuh hati kat dy . tak pernah-II pula Eyna jatuh hati kat mana-II lelaki ni , ayooo ~ adakah dy ditakdirkan untukku . adakah Allah dah temukan ku jodoh , huh persoalan yg tade jawapan . tak penting ~ kalau dy jodoh ku , aku terima dy seadanyaaa . seikhlas hatikuu .

Urmmm ~ sebenarnya saya pun jatuh hati kat awak dan suka kat awak . tapi saya malu nak luahkan , yela saya kan perempuan . HUHUHUHU :'3

SSayang Awak Kawan ~
Terima Kasih kerana menyayangi saya .

okay sampai sini saja ~ k bye ~ Assalamualaikum 

OlderNewer