Ƥɛиαтиʏααα Ħαяιиι ~___~
Sunday, April 1, 2012 | 2:51 AM | 0comments
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ,

Hai ² nak tahu kenapa penat ? , sampai jer Terminal Seremban kitaorang terus g makan dulu , lapar kot , huhu ~ penat harini , tawaf dekat Terminal Seremban , Hahaha , yela nak cari kedai baju ~
Tadi Eyna beli baju + shawl tuk pakai Event Group Franky Malaya + my birthday :) 21/4
tu yang p cari baju yang sesuai , btw baju yang eyna beli ni tataw lah okay ke tak kan . nak tunjuk segan lah , lagipun tak suprise lah kan .
Tunggu lag Eyna pakai time 21/4 ni ehh , hehe Tunggu ~

Pas dah p beli baju , kitaorang g Karok habis~habisan , Hahahha ~ sampai suara pun dah jadi rock kot , huhu , pengganti Ella cehh :P
Then kitaorang terus balik , tumpang Kawan Si Eka ~

G bersama Kak Eka + Abang Dan + Abang Fazri ~ youalltebest . aku jer adik , cehh :P

K sampai sini saja entry kali ni , kbye + takecare + salam ~

OlderNewer