Ɖαн cƲƘƲƤ ~ :']
Wednesday, April 4, 2012 | 6:22 AM | 0comments
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hai ² , nak kongsi cerita sikit nii ~ urmm . dah lah wey , aku dah tak larat disakiti tahu , apa salah aku hah ? kau ingat aku patung , tade hati dan perasaan . memang kau ni pale letak lutut lah kan . sabar jela . dah banyak kali aku disakiti , kenapa ²  ?? kenapa mesti aku ? aku sabar jela . dari dulu hinggalah sekarang .
Hope kali ni aku tanak benda ni diulangi lagi . tolong lah berakhir dalam hidup aku .. urmm :'/

Ya Allah tolong lah diriku , Kuatkanlah Iman ku . Aminnn ~
Ehh ,  kalau ada yang terasa tu , terasa lah , memang lah dy yang golongan yang tuu ~ btw aku tak cakap semua , segelintir okay .. :]
okay , kaum ADAM Yang aku sayangi , bacalah niii . thanks :'] jangan baca jer , Fahamkan sekali , renungkan . 

♥ Jangan pikat wanita kalau anda tak bersedia cintakan dia ~
♥ Jangan buat wanita itu jatuh cinta kalau anda tak cintakan dia ~
♥ Jangan memberi wanita harapan kalau anda tak pasti ~
♥ Jangan sakitkan hati wanita kalau anda tiada hati untuknya ~
♥ Jangan mainkan perasaan wanita kalau anda tiada perasaan untuknya ~
♥ HARAM Jika jadikan wanita itu kekasih tetapi tiada niat nak nikahinya ~
Wanita adalah permata yang berharga ~ Hati wanita yang sangat lembut ini :') ,

k thanks , and bye ~ sayang lah kaum HAWA  seperti mana kau sayangkan dirimu wahai kaum ADAM Sekaliannn .

OlderNewer