κ ακʋ вσƨαи , ʋям ακʋ ƨтιℓℓ ƨαʏαиɢ ∂ʏ ℓσян :'[
Monday, April 9, 2012 | 5:53 AM | 0comments
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia .

Hai ² , urm dah bosan cmgini lebih baik aku update blogg kan , Huhuhu , rindu kot kat dy ~ btw dy dah ada pengganti , urmm omey gak lah awek dy tu , tak cm aku , k aku sedar aku tak omey + jahat . tak layak wt dy , aku doakan dy bahagia dengan awek baru dy , tape lagipun aku dah ada pengganti gak .

Jujur lah kan , aku still sayang dy kot , capital A maafkan saya kalau saya ada wt salah ke apa ke ehh . saya doakan awak bahagia dengan pilihan awak , Aminnn ~ Hati aku takboleh terima , actly hati aku berat nak tinggalkan dy , urmm :'[ takdir dah tentukan , aku redha .
Tapelah aku redha , maybe antara kau dan aku tiada jodoh . tape , kita still kawan k capital A , saya sayang awak sangat + rindu memori kitaa ,~ urmm :']
~ saya sayang awak cm dulu dan cinta awak , sukar nak lupakan awak , jujur saya jeles kot tengok awak dengan awek baru awak , walaupn saya dah ada orang baru , btw saya sayang awak sangat :'] 



Awak baca ni | 
PEREMPUAN KENA TAHU , 

Seorang Lelaki Yang Benar-Benar Mencintai Anda Tidak Akan Membiarkan Anda Pergi , Tidak Kira Bagaimana Sukar Keadaan Sekali Pun .
LELAKI KENA TAHU ,
Seorang Wanita Yang Benar-Benar Mencintai Anda Akan Memarahi Anda Untuk Banyak Perkara, Tetapi Masih Terus Menerima Anda Seadanya Walaupun Anda Telah Menyakiti Hatinya .
k
 lah sampai sini dulu , kbye + takecare + salam ,

OlderNewer