Ʋям ~ мιƨƨ Ƴσʋ cαριтαℓ Δ :'/
Thursday, March 29, 2012 | 5:32 AM | 0comments


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ,
Hai ² , Entry Kali ini pasal Eyna Rindu dekat someone ,Urmm , Capital A ,
Eyna dah berusaha tuk Lupa dy , tapi kenapa hati ini makin sukar nak lupa kan kau wahai Capial A .
Aku pun tataw kenapa dengan aku ni , kenapa hati aku ni menyuruh aku lupakan dy ehh , padahal aku berat nak tinggalkan kau ,
Bebagai cara aku buat tuk lupakan dy , dan aku cuba buat dy benci kan aku , tapi dy still sayang aku ~
Arhh aku buntu , aku Jujur lah kan , aku sayang kau dan cinta Kau lah Wahai Jejaka idaman Yang Bernama Muhammad Luqman Al-Hakim ,

Aku dah takboleh buat apa lagi , aku tataw nak cakap apa lagi , kau lah jejaka yang aku paling sayang dan cinta selama ini ~
Maybe kau dah ditakdirkan tuk Aku , aku selalu berdoa selepas aku solat , Aku doa agar aku dapat temui Jejaka yang memang ditakdirkan tuk Aku , tulah doa seharian Akuuu .

Nurul Adina Sayang dan Cinta Akan Jejaka Itu , yang bernama Muhammad Luqman Al-Hakim ,
Kalau kau memang jodoh aku , aku akan terima kau seadanyaaa ,
Hope kau lah Cinta Terakhir Aku dan Jodoh aku selamanyaaaa ~ Aminnnn .

K lah sampai sini saja , t Eyna sambung dengan entry yang lain pula k , kbye , takecare , salam ~

Ini gambar dy , Hensem + Comel ,Right ? Eyna sayang Awak selamanyaaaaaaaaaaaaaaaa .

OlderNewer