Ħαяι ʏαиɢ ƨʋиɢɢʋн мαℓαиɢ ∂αи Δκʋ ƨαиɢαт βɛиɢαиɢ Ħαяιиι ~
Friday, March 30, 2012 | 8:23 PM | 0comments
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ,

Hai ² Entry harini pasal aku sedang bengang tahu tak ~ sabar jela . malang² , nasib , semalam bukan nak bincang betul² kawan~kawan aku ni , Aku dah anggap korang famili aku tahuu , aku sanggup datang Mantin , nak jumpa korang dan nak join korang g PD .
Semalam kata tak jadi yeeee , pandai lah . tengok
² harini  jadi pula , pastu tanak g tahu aku atau si Eka , bagus kan . sabar jela . k aku tahu aku datang ni tidak dihargai baik aku balik rumah jela . urmmmmmmm :'/ k aku sedih sekarang ni  , aku baru je baik dari sakit  ,aku sanggup datang sana , nak jumpa korang dan join korang , tapiiii ,errrrrrrrrrr -.-

Lain Kali bincang lah secara detail FAHAM ? ayoooooooooooo .

K lah sampai sini saja , aku dah bengang glia
² niii , k takecare , salam ~

OlderNewer