Δκʋ ∂αн ƨɛмακιи Ƥɛℓικ ∂αℓαм Ɖιяι Δκʋ ιиι ~ :'/
Thursday, March 29, 2012 | 8:47 PM | 0comments
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ,
Hai ² Entry harini ialah mengenai diri aku sekarang , sejak mejak ni kan aku dah semakin lain tahu ~
Aku pun tataw kenapa . pasal aku dengan someone , Aku sayang dy , tapi kenapa hati aku ni menyuruh aku bagi dy bencikan aku ?
Aku memang takboleh lupakan dy . urmm ~ aku buntu lahhh . kekadang kan aku ni asyik nak marah orang je , serba tak kena jer .

Ish pelik kan Eyna sekarang niii ,~ sabar jelaaaa . btw aku dah bebaik dengan Capital A semalam , itupun dari pertolongan Kak Eka , Thanks Kak Eka omeyyy :'/

Gambar Kak Eka Omeyy 
 sayang Kau lah Eka ~ thanks sebab tolong Eyna

Gambar Capital A  I LoveYouSoMuchhhhhhhh ~
Sayang Mereka berdua tahuu , Atas tu Akak Angkat Aku yang ku sayang sangat 
Dan Gambar di bawah tu , orang yang aku cintaiii , iloveyouuuusomuchhh Akim  .  muahh :*


OlderNewer