Semasa Pergi Bukit Broga (:
Sunday, July 24, 2011 | 1:06 AM | 0comments
Hah ,ini lhaa Bukit Broga ,,aku nak mendaki ni susah aww ,,
saket kaky aku ,,aku first tyme g sana ,,
aku maluw kott .yang terkelakar nee ,,
bukan nak cakap nak g sini ,,,
yang bawak aku g sini ,hehe
dy tak suh pon pakai baju apa ,seluar apa
nak taw aku pakai apa .?
aku pakai seluar jeans ,baju t-shirt bese lhaa ,
yang tak boleh blaa ne ,,,aku pakai selipar ,
haha ,,,memang maluw sialll ,,
tak perr ,,lain kali aku g sana
aku pakai kasut 
hehe ,,,
wt maluw sudeyyy
Haha ,,ini lhaa aku ,,tyme tengah penat ,hehe
Aku penat gler-2 lhaaa ,
dh lhaa saket kaky ,,hehe
ini ngh rest japp ,,
sambil itu aku fikirkan masa hadapan
haha ,,itu wajib
hehe
Haha ,yang ini ,,abang bodyguard kiteowgg ,haha ,,
dyowgg banyak membantu aku ,akak n adek aku mendaki bukit ,
klaww dyowgg tiada abez lhaa kiteowgg ,hehe
'maty katak kami' ,
Ini tyme nak alek lhaa ,,hehe
Ini Aku n Adek Elyn
Muka sudah masam ,,
sudah penat mey ,hehe
Arap dapat pergi lagy





OlderNewer